Біз туралы - Теректі орта мектебі https://terekti-alakol.mektebi.kz/ ru Біз туралы - Теректі орта мектебі DataLife Engine Ахметканова Айнур Елемесовна https://terekti-alakol.mektebi.kz/o-detskom-sade/mektep-kmshlg/35-ahmetkanova-ajnur-elemesovna.html https://terekti-alakol.mektebi.kz/o-detskom-sade/mektep-kmshlg/35-ahmetkanova-ajnur-elemesovna.html Ахметканова Айнур Елемесовна 1980 жылы 13 маусымда Алматы облысы Алакөл ауданы Қабанбай ауылында (бұрынғы Талдықорған облысы Андреев ауданы Андреевка селосы) дүниеге келген. Алматы облысы Алакөл ауданы №2Қабанбай орта мектебінің түлегі, «Алтын белгі» иегері. Аталған мектепті 1997 жылы аяқтаған соң, Шығыс Қазақстан мемлекеттік университетінің «Қолданбалы математика және информатика» факультетіне оқуға түсіп, оны 2001 жылы аяқтады.2001 жылдан бастап Алматы облысы Алакөл ауданы Теректі орта мектебінде математика пәні мұғалімі болып еңбек жолын бастады. Аталған білім беру ұйымында 2007-2012 жылдар аралығында директордың әдістемелік жұмыс жөніндегі орынбасары қызметін атқарса, 2012-2018 жылдар аралығында директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары қызметін атқарды.2018 жылдан бастап Алматы облысы Алакөл ауданы «Сапақ орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің директоры лауазымына тағайындалды.

Еңбек өтілі 20 жыл, біліктілік санаты – педагог-зерттеуші. Тұрмыста. Жанұясында үш қыз бала тәрбиелеуде.

Марапаттары:
- 2018 жылы Өрлеу» «БАҰО» АҚ филиалы «Алматы облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институтының Мадақтамасы берілді;
- 2019 жылы Алматы облысының білім басқармасының жоғары біліктілігі мен кәсіби шеберлігін жас ұрпақты оқыту мен тәрбиелеуге арнаған табысты еңбегі үшін Құрмет грамотасымен марапатталды;
- 2019 жылы Білім беру жүйесіндегі адал еңбегі, оқыту мен тәрбие беру ісіндегі жетістіктері үшін аудандық кәсіподағының Құрмет грамотасы;
- 2020 жылы Жас ұрпаққа рухани-адамгершілік білім беру ісіне, «Өзін-өзі тану» бағдарламасын дамытуға қосқан үлесі үшін «Бөбек» қорының президенті С.А.Назарбаеваның Алғысы берілді;
- 2020 жылы «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасын оқу-тәрбие үдерісіне интеграциялау» пилоттық жобасының нәтижелері: тәжірибе мен дамыту мүмкіндіктері» тақырыбындағы Республикалық семинарда іс – тәжірибесімен бөлісті;
- 2020 жылы Алғашқы Қазақстандық ата-аналар оқуларында шебер сынып көрсетіп, іс-тәжірибесімен бөлісті;
-2021 жылы «Алматы облысының білім басқармасы» ММ «Облыстық әдістемелік кабинеті» МКҚК Алакөл аудандық білім бөлімінің «Оқу үдерісін ұйымдастыру: жүйесі, формалары, әдістері» жинағына «Отбасы – тәрбиенің қайнар бұлағы» тақырыбында мақаласы жарияланды;
- 2020 жылы Диплом аудандық «Білім беру сапасын арттыру және тиімді жұмыс істеудің режимі» бағдарламасы аясында мектеп басшыларының белсенді топ-шебер сынып алаңында 1-орын;
- 2021 жылы ҚР Тәуелсіздігіне 30 жыл толуына орай, Алматы облысының білім басқармасының жоғары біліктілігі мен кәсіби шеберлігін жас ұрпақты оқыту мен тәрбиелеуге арнаған табысты еңбегі үшін Құрмет грамотасымен марапатталды.
- 2021 жылы «Мейірім – әлемге махаббатпен» медалі берілді.]]>
Ахметканова Айнур Елемесовна 1980 жылы 13 маусымда Алматы облысы Алакөл ауданы Қабанбай ауылында (бұрынғы Талдықорған облысы Андреев ауданы Андреевка селосы) дүниеге келген. Алматы облысы Алакөл ауданы №2Қабанбай орта мектебінің түлегі, «Алтын белгі» иегері. Аталған мектепті 1997 жылы аяқтаған соң, Шығыс Қазақстан мемлекеттік университетінің «Қолданбалы математика және информатика» факультетіне оқуға түсіп, оны 2001 жылы аяқтады.2001 жылдан бастап Алматы облысы Алакөл ауданы Теректі орта мектебінде математика пәні мұғалімі болып еңбек жолын бастады. Аталған білім беру ұйымында 2007-2012 жылдар аралығында директордың әдістемелік жұмыс жөніндегі орынбасары қызметін атқарса, 2012-2018 жылдар аралығында директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары қызметін атқарды.2018 жылдан бастап Алматы облысы Алакөл ауданы «Сапақ орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің директоры лауазымына тағайындалды.

Еңбек өтілі 20 жыл, біліктілік санаты – педагог-зерттеуші. Тұрмыста. Жанұясында үш қыз бала тәрбиелеуде.

Марапаттары:
- 2018 жылы Өрлеу» «БАҰО» АҚ филиалы «Алматы облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институтының Мадақтамасы берілді;
- 2019 жылы Алматы облысының білім басқармасының жоғары біліктілігі мен кәсіби шеберлігін жас ұрпақты оқыту мен тәрбиелеуге арнаған табысты еңбегі үшін Құрмет грамотасымен марапатталды;
- 2019 жылы Білім беру жүйесіндегі адал еңбегі, оқыту мен тәрбие беру ісіндегі жетістіктері үшін аудандық кәсіподағының Құрмет грамотасы;
- 2020 жылы Жас ұрпаққа рухани-адамгершілік білім беру ісіне, «Өзін-өзі тану» бағдарламасын дамытуға қосқан үлесі үшін «Бөбек» қорының президенті С.А.Назарбаеваның Алғысы берілді;
- 2020 жылы «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасын оқу-тәрбие үдерісіне интеграциялау» пилоттық жобасының нәтижелері: тәжірибе мен дамыту мүмкіндіктері» тақырыбындағы Республикалық семинарда іс – тәжірибесімен бөлісті;
- 2020 жылы Алғашқы Қазақстандық ата-аналар оқуларында шебер сынып көрсетіп, іс-тәжірибесімен бөлісті;
-2021 жылы «Алматы облысының білім басқармасы» ММ «Облыстық әдістемелік кабинеті» МКҚК Алакөл аудандық білім бөлімінің «Оқу үдерісін ұйымдастыру: жүйесі, формалары, әдістері» жинағына «Отбасы – тәрбиенің қайнар бұлағы» тақырыбында мақаласы жарияланды;
- 2020 жылы Диплом аудандық «Білім беру сапасын арттыру және тиімді жұмыс істеудің режимі» бағдарламасы аясында мектеп басшыларының белсенді топ-шебер сынып алаңында 1-орын;
- 2021 жылы ҚР Тәуелсіздігіне 30 жыл толуына орай, Алматы облысының білім басқармасының жоғары біліктілігі мен кәсіби шеберлігін жас ұрпақты оқыту мен тәрбиелеуге арнаған табысты еңбегі үшін Құрмет грамотасымен марапатталды.
- 2021 жылы «Мейірім – әлемге махаббатпен» медалі берілді.]]>
admin Tue, 14 Mar 2023 11:19:07 +0600
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасры https://terekti-alakol.mektebi.kz/o-detskom-sade/27-direktordy-ou-s-zhnndeg-orynbasry.html https://terekti-alakol.mektebi.kz/o-detskom-sade/27-direktordy-ou-s-zhnndeg-orynbasry.html
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасры: К.Ш.Айтказиновна
Білімі: Талдықорған қаласы , Жансугров атындағы мемлекеттік университеті
Еңбек өтілімі: 32 жыл]]>

Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасры: К.Ш.Айтказиновна
Білімі: Талдықорған қаласы , Жансугров атындағы мемлекеттік университеті
Еңбек өтілімі: 32 жыл]]>
admin Wed, 27 Apr 2022 14:55:31 +0600
Рыскулова Анаргүл Сарсенбаевна https://terekti-alakol.mektebi.kz/o-detskom-sade/24-ryskulova-anargl-sarsenbaevna.html https://terekti-alakol.mektebi.kz/o-detskom-sade/24-ryskulova-anargl-sarsenbaevna.html Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары:   Рыскулова Анаргүл Сарсенбаевна

Туған жылы: 15.09.1970

Туған жері: Алматы болысы.Алакөл ауданы .Тоқжайлау ауылы

Білімі: жоғары,2016 жылы Аламаты Университеті.Бастауыш  оқыту педагогикасы және әдістемесі мамандығы бойынша білім бакалавры

Еңбек жолдары:

  • Алғашқыеңбекжолын, 2008 жылыТеректі орта мектебімектепжасына дейінгі шағын орталықта тәрбиеші болып бастады.
  • 2015жылы бастауыш сынып мұғалімі болып        жұмыс істейді.
  • 2019-2020  оқу жылынан бастап қазіргі уақытқа дейін директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары қызметін атқарады.

E-mail: anargulryskulova.70@mail.ru



]]>
Директордың оқу-ісі жөніндегі орынбасары:   Рыскулова Анаргүл Сарсенбаевна

Туған жылы: 15.09.1970

Туған жері: Алматы болысы.Алакөл ауданы .Тоқжайлау ауылы

Білімі: жоғары,2016 жылы Аламаты Университеті.Бастауыш  оқыту педагогикасы және әдістемесі мамандығы бойынша білім бакалавры

Еңбек жолдары:

  • Алғашқыеңбекжолын, 2008 жылыТеректі орта мектебімектепжасына дейінгі шағын орталықта тәрбиеші болып бастады.
  • 2015жылы бастауыш сынып мұғалімі болып        жұмыс істейді.
  • 2019-2020  оқу жылынан бастап қазіргі уақытқа дейін директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары қызметін атқарады.

E-mail: anargulryskulova.70@mail.ru



]]>
admin Wed, 13 Apr 2022 16:54:23 +0600
: Мәкенова Алмагуль Бияхметовна https://terekti-alakol.mektebi.kz/o-detskom-sade/20--mkenova-almagul-bijahmetovna.html https://terekti-alakol.mektebi.kz/o-detskom-sade/20--mkenova-almagul-bijahmetovna.html

Директордың тәрбие-ісі

жөніндегі орынбасары:                                  Мәкенова Алмагуль Бияхметовна


 Туған  күні:                                                      
31.12.1993 ж


 Білімі жоғары, 
Жетісу мемлекеттік университеті математика бакалавры.


Байланыс телефондары: 8 (72837) 4-90-30

                                           8 702 871 24 35


 Эл.адрес: 
makenova.almagul@mail.ru



]]>


Директордың тәрбие-ісі

жөніндегі орынбасары:                                  Мәкенова Алмагуль Бияхметовна


 Туған  күні:                                                      
31.12.1993 ж


 Білімі жоғары, 
Жетісу мемлекеттік университеті математика бакалавры.


Байланыс телефондары: 8 (72837) 4-90-30

                                           8 702 871 24 35


 Эл.адрес: 
makenova.almagul@mail.ru



]]>
admin Wed, 13 Apr 2022 15:21:23 +0600
Озық тәжірибені жинақтау, тарату жоспары https://terekti-alakol.mektebi.kz/o-detskom-sade/normativtk-zhattar/19-ozy-tzhriben-zhinatau-taratu-zhospary.html https://terekti-alakol.mektebi.kz/o-detskom-sade/normativtk-zhattar/19-ozy-tzhriben-zhinatau-taratu-zhospary.html «Бекітемін»

Мектеп директоры 

_________ Н.Ластоверов



«Теректі орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар»коммуналдық мемлекеттік мекемесі

2021-2022 оқу жылы

Озық тәжірибені жинақтау, тарату жоспары


1

Озық педагогтардың жұмыс жүйесін зерттеу және жинақтау.

Ақпаратжинау

ӘБ жетекшілері

Қыркүйек

Қазан

Сараптама


2

БЖ отырысында тәжірибені қарау, талқылау.

Талдау

А.Рыскулова

Желтоқсан

Анықтама

ӘБ отырысы

3

Ашық сабақтар арқылы     тәжірибе алмасу жұмыстарын ұйымдастыру.

Ашықсабақтарғақатыстыру.

ӘБ жеткешілері

Жылбойы

Хаттама

Әботырыс

4

Зерттелетін, жинақталатын тәжірибенің озық тәжірибені бағалау белгілеріне сәйкестігін анықтау.

Сараптау

Директор орынбасарлары ӘБ жетекшілері

Қаңтар


Әдістемеліккеңес

5

Тәжірибені жинақтай отырып, оны қолдану негізінде қол жеткен нәтижелерді сипаттау және талқылау.

Нәтижелердісипаттау

Мұғалімдер

Ақпан



6

Педагогикалық кеңестерде, әдістемелік бірлестік отырысында озық тәжірибені  талқылау, шешімдер шығару.

Талдау

Директор. орынбасарлары

Наурыз

Хаттама

Педкеңес

7

Озық тәжірибені тарату мақсатында тәжірибені іс жүзінде көрсету (ашық сабақтар, семинарлар, жиналыстар).

Ашықсабақтар, семинарлар

ӘБ жетекшілері, пәнмұғалімдері

Жылбойы

Жоспар, хаттама

ӘК

8

Озықтәжірибекөрмесінөткізу.

Көрме

Мұғалімдер

Сәуір

Есеп беру


9

Тәжірибе материалдарын көрнекті түрде әдістемелік кабинетке ұсыну, баспасөз беттеріне жариялау.

Баспаматериалдары

ӘБ жетекшілері

А.Рыскулова

Сәуір

Әзірлемелер



]]>
admin Wed, 13 Apr 2022 15:14:53 +0600
Озық тәжірибені жинақтау, тарату жоспары https://terekti-alakol.mektebi.kz/o-detskom-sade/normativtk-zhattar/18-ozy-tzhriben-zhinatau-taratu-zhospary.html https://terekti-alakol.mektebi.kz/o-detskom-sade/normativtk-zhattar/18-ozy-tzhriben-zhinatau-taratu-zhospary.html «Бекітемін»

Мектеп директоры 

_________ Н.Ластоверов



«Теректі орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар»коммуналдық мемлекеттік мекемесі

2021-2022 оқу жылы

Озық тәжірибені жинақтау, тарату жоспары


1

Озық педагогтардың жұмыс жүйесін зерттеу және жинақтау.

Ақпаратжинау

ӘБ жетекшілері

Қыркүйек

Қазан

Сараптама


2

БЖ отырысында тәжірибені қарау, талқылау.

Талдау

А.Рыскулова

Желтоқсан

Анықтама

ӘБ отырысы

3

Ашық сабақтар арқылы     тәжірибе алмасу жұмыстарын ұйымдастыру.

Ашықсабақтарғақатыстыру.

ӘБ жеткешілері

Жылбойы

Хаттама

Әботырыс

4

Зерттелетін, жинақталатын тәжірибенің озық тәжірибені бағалау белгілеріне сәйкестігін анықтау.

Сараптау

Директор орынбасарлары ӘБ жетекшілері

Қаңтар


Әдістемеліккеңес

5

Тәжірибені жинақтай отырып, оны қолдану негізінде қол жеткен нәтижелерді сипаттау және талқылау.

Нәтижелердісипаттау

Мұғалімдер

Ақпан



6

Педагогикалық кеңестерде, әдістемелік бірлестік отырысында озық тәжірибені  талқылау, шешімдер шығару.

Талдау

Директор. орынбасарлары

Наурыз

Хаттама

Педкеңес

7

Озық тәжірибені тарату мақсатында тәжірибені іс жүзінде көрсету (ашық сабақтар, семинарлар, жиналыстар).

Ашықсабақтар, семинарлар

ӘБ жетекшілері, пәнмұғалімдері

Жылбойы

Жоспар, хаттама

ӘК

8

Озықтәжірибекөрмесінөткізу.

Көрме

Мұғалімдер

Сәуір

Есеп беру


9

Тәжірибе материалдарын көрнекті түрде әдістемелік кабинетке ұсыну, баспасөз беттеріне жариялау.

Баспаматериалдары

ӘБ жетекшілері

А.Рыскулова

Сәуір

Әзірлемелер



]]>
admin Wed, 13 Apr 2022 15:10:42 +0600
әдістемелік кеңестің жылдық жоспары https://terekti-alakol.mektebi.kz/o-detskom-sade/normativtk-zhattar/17-dstemelk-keest-zhyldy-zhospary.html https://terekti-alakol.mektebi.kz/o-detskom-sade/normativtk-zhattar/17-dstemelk-keest-zhyldy-zhospary.html «Бекітемін»

Мектеп директоры

Н.Ластоверов



Әдістемелік  кеңестің жылдық жұмыс жоспары

2021-2022 оқу жылы

Мектептің әдістемелік тақырыбы: Функционалдық сауаттылық- білім сапасын жетілдірудің негізгі бағдары –білім.

Ғылыми-әдістемелік жұмыс мақсаты: білім сапасын арттырудың қазіргі педагогикалық технологияларын білім тәрбие беру үрдісіне енгізіп, жетілдіру;
  - шығармашылық топтардың жаңа жүйені енгізу және жетілдірудегі жұмыс бағыттарын бекіту, мұғалімдердің ғылыми- әдістемелік деңгейін, кәсіби біліктілігін, шеберлігін дамыту;
  - жеке тұлғаны  ғылыми зерттеу жұмыстарына баулу;
  - үлгермеушіліктің алдын алу және білім беру қызметінің сапасын арттыру;

Ғылыми-әдістемелік жұмыс міндеттері:

- оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыта отырып, құндылықтарды анықтау;

-мұғалімдерді нәтижеге бағытталған іс – әрекетке бейімдеуге үйрету;

-мұғалімдердің өзін – өзі жетілдіруіне баса назар аудару;

-сабақта АКТ мүмкіншіліктерін қолдану деңгейін арттыру;
  - мұғалімдердің іс-тәжірибесін жинақтап, авторлық бағдарлама жасауға бағыттау;
  - пәндік олимпиадаға дайындықтың тиімді тәсілдерін қарастыру;
  - жаңа технологияларды тиімді қолдана отырып, білім сапасын арттыру

-үш тілде білім беру бағдары бойынша тәжірибелерін шыңдау;






Жұмыстыңнегізгібағтары

Іс-шаралар

Жауаптылары

Орындаумерзімі

1

2

3

4

Білімсапасынкөтерубағытындағыжұмыстар

Мұғалімніңкөмегінқажетететін  оқушыларбазасынжинақтау

Пәнмұғалімдері

20 қыркүйеккедейін


Дарындыоқушылардыанықтаумақсатында диагностика жүргізу

ДӘЖО, пән мұғалімдері

Қыркүйек


Аралықжәнеқорытындыаттестацияғадайындықжұмысынбақылау.Аралықжәнеқорытындыаттестацияданөтетіноқушылардыңтаңдаупәндерінанықтау.

9-11 сынып мұғалімдері


Мұғалімдердіңбілімінжетілдіру

2021-2022оқу жылында  педагогтардыңбіліктілігінарттырумақсатындакурстартізімінжасақтау

ДӘЖО


Кестеге сәйкес


«PISA» тапсырмаларынқұрастыру» курсынабарыпкелгенмұғалімдеріментәжірибеалмасу

ДОЖО

Қазан



ДӘЖО


Пәнмұғалімдері

Кестеге сәйкес

Жасмамандармектебі

« жас мұғалім» мектебінің жоспарын құру, бекіту. Жас мұғалімдерді жеке еңбек келісім шарттармен таныстыру, техника қауіпсіздігі жөнінде нұсқаумен таныстыру, Жас ұстаздарға тәлімгер тағайындау, Мектеп құжаттарымен жұмыс істеу тәртібімен, сабаққа қойылатын талаптармен таныстыру.


ДӘЖО, 

 жас мамандар мектебінің жетекшісі

қыркүйек


Жас ұстаздардың өзіндік білім көтеру, жеке тақырыптық жоспарын жобалау, өңдеу, құру, Тренинг «Ұстаз мұраты» Кәсіби кеңес: «Оқушы білімін әділ бағалау»

Тәлімгер, психолог

қазан

Педагогикалық кадрларды аттестаттаудан өтуін жоспарлау

Педагог қызметкерлерді аттестаттаудың перспективалық жоспары жасап бекіту.Аттестатталушылардың тізімдік құрамы бекіту.



қыркүйек

Дарынды оқушылармен жұмыс

Дарынды оқушылармен жылдық жұмыс жоспарын құру, бекіту.Белгілі бір ғылым саласында өз интеллектісін дамытуға талаптанған оқушылардың шығармашылық бірлестігін құру, өзінің атауы, эмблемасы, девизі, дәстүрі және мүшелерін сайлау, өз құрамына

жекесекциялар, үйірмелер, клубтардыенгізу.



ДӘЖО

 ОҒҚ жетекшісі

қыркүйек


Сессияда ОҒҚ-ның міндеттерін айқындау, нәтижелерін шығару, жеке секциялар жұмысы және қоғам мүшелерінің есебін тыңдау, жұмысжоспарын, секция жетекшілерін бекіту.Дөңгелек үстел: «Ғылыми жұмыстарды ұйымдастыруда мектеп пен ЖОО байланысы»Мектепішілік пән олимпиадаларын, «Зерде» олимпиадасын  өткізу

ДӘЖО

А.Рыскулова


Ғылыми

жетекшілер,

қазан

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс

Оқушыларды үлгермейтін пәндері мен деңгей түрлеріне қарай жіктеу немесе топтастыру ,қызығушылықтары  мен қажеттіліктерін анықтау; тест, сұхбат, тренингтер ұйымдастыру;Оқушының жұмысын жүйелі тексеру, көмек көрсету; пән бойынша меңгермеген тақырыптарымен жұмыс жасау.


ДӘЖО 

Пәнмұғалімдері

қыркүйек


Оқушы мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере, байқаулар мен шығармашылық жұмыстарға жұмылдыру;Оқушылар білім деңгейінің өсу, кему мониторингін жүргізу

ДӘЖО 

Пәнмұғалімдері

қазан

Оқу-әдістемелік қамсыздандыру, оқу кабинеттерін 

ақпараттандыру жұмысы

Оқу және басқарушылық бағдарламалармен, мектептің оқу жоспарына сәйкес, оқулықтармен, үлестірмелі материалдармен қамтамасыз ету,Пән кабинеттерін компьютерлік техникамен, телекоммуникациялық құрылғылармен жабдықтау.Пән кабинеттері  мен басқару қызметтерін ғаламдық интернет желісімен қосу.Пән кабинеті құжаттарын талапқа сай рәсімдеп жүргізу

ДШЖО бірлестік жетекшілері кабинет жетекшілері

қыркүйек

Ғылыми орталықпен жоғары оқу орындарымен байланыс

Мектеп және ЖОО: ізденістер, табыстар,«Жас ғалым» конференциясына, ЖОО ұйымдастырған конференция, байқау, семинарларға қатысу, ой алмасу,ЖОО «Оқушының үздік ғылыми жобасы», мектеп бітірушілер олимпиадасына қатысу

бірлестік жетекшілері пән мұғалімдері


Педагогикалықіс-әрекеттідиагностикалау


Өткен оқу жылының рейтингісіне сай мұғалімдердің кәсіби өсу деңгейін бақылау

зерделеу жоспарын құру,Пән бірлестіктерінің, мұғалімдердің шығармашылық тақырыптары, жаңа технология бойынша жұмысын зерделеу .

ДӘЖО

Бірлестікжетекшісі

Қыркүйек


Пәнбірлестіктерінің, мұғалімдердіңшығармашылықтақырыптары, жаңа технология бойыншажұмысынзерделеу, Қоғамдық-гумманитарлықпәндер  бірлестігімұғалімдерініңкәсіптікбілімдеңгейінанықтау.

ДӘЖО

Бірлестікжетекшілері 


Пән апталықтары

1.Эстетикалық пәндер 

2.Орыс тілі мен әдебиеті

3.Тарих,құқық негіздері және география пән апталығы

4.Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің апталығы

5.Ш/о,МАД, бастауыш сынып пәндері

6.Математика, физика, информатика, химия, биология, жаратылыстану, өзін-өзі тану пәндерінің онкүндігі

Ағылшын тілі және жас мамандардың сабағына ену./апталық/


Әкімшілік, пән мұғалімдері

1.11.10-15.10

2.22.11.-26.11

3.06.12.-11.12

4.07.01-12.01

5.24.01-28.01

6.07.02.-17.02

7. 11.04-15.04


«Абайтану,Зайырлылық және дінтану негіздері»курсының жүргізілуі

«Абайтану,Зайырлылық және дінтану негіздері»курсының жүргізілуі




]]>
admin Wed, 13 Apr 2022 15:02:59 +0600
лауазымдық міндеттер https://terekti-alakol.mektebi.kz/o-detskom-sade/malmder-portfolijasy/9-lauazymdy-mndetter.html https://terekti-alakol.mektebi.kz/o-detskom-sade/malmder-portfolijasy/9-lauazymdy-mndetter.html


«Бекітемін»

                                                                                        Мектеп директоры             Н.Ластоверов



«Алматы облысы білім басқармасының Алакөл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің                                                                                                             «Теректі орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар» коммуналдық мемлекеттік мекемесі


Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасарының лауазымдық міндеттері: оқу-тәрбие процесін, білім беру ұйымының қызметін ағымдағы жоспарлауды ұйымдастырады.

      Оқу-тәрбие процесінің, ғылыми-әдістемелік және әлеуметтік-психологиялық қамтамасыз етудің жай-күйін талдайды.

      Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын, жұмыс оқу жоспарлары мен бағдарламаларын орындау бойынша педагогтардың жұмысын, сондай-ақ қажетті құжаттарды әзірлеуді үйлестіреді.

      Педагогтердің қысқа мерзімді жоспарын тексереді, басшылыққа бекітуге келіседі және ұсынады;

      Білім беру процесінің сапасын және мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары шеңберінде білімді игеру нәтижелерін бағалаудың объективтілігін бақылауды жүзеге асырады; ағымдағы және қорытынды аттестаттауды өткізуді ұйымдастыру бойынша жұмысты жүзеге асырады.

      Білім беру үдерісіне жаңа тәсілдерді, тиімді технологияларды енгізуді қамтамасыз етеді.

      Пәндер бойынша мектеп ішілік бақылауды ұйымдастырады және іске асырады, білімді шектеуді өткізеді, мектеп ішілік бақылаудың нәтижесі бойынша білім сапасын, бөлімді және тоқсанды суммативтивті бағалауды талдайды.

      Пән бойынша білімді тематикалық бақылаумен қамтамасыз етеді.

      Білім алушылардың оқу жүктемесін бақылауды жүзеге асырады, оқу сабақтарының, курстардың және жұмыс оқу жоспарының вариативті компонентінің сабақтарының кестесін жасайды.

      Білім алушылар мен педагогтардың олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысуын ұйымдастырады.

      Білім беру ұйымының пәндік әдістемелік бірлестіктері мен эксперименттік жұмысын үйлестіруді жүзеге асырады,ғылыми-әдістемелік және әлеуметтік-психологиялық жұмысты және оны талдауды қамтамасыз етеді.

      Педагогтердің тиімді тәжірибесін тарату бойынша шараларды жинақтайды және қабылдайды.

      Педагогикалық кадрларды іріктеуге қатысады.

      Тәлімгерлік, біліктілікті арттыру және біліктілік санатын беру (растау) бойынша жұмысты ұйымдастырады.

      Оқу зертханалары мен кабинеттерді қазіргі заманғы жабдықтармен, көрнекі құралдармен және оқытудың техникалық құралдарымен жабдықтау, әдістемелік кабинеттер мен кітапханаларды оқу-әдістемелік және көркем әдебиеттермен толықтыру бойынша ұсыныс береді және жұмысты жалғастырады, баламалы оқулықтарды іске асырады, оқулықтар мен оқу-әдістемелік кешендерді алуға өтінімді ұйымдастырады, оның ішінде электрондық оқулықтар мен цифрлық ресурстар, әдістемелік кабинеттер мен кітапханаларды оқу-әдістемелік және көркем әдебиеттермен толықтыру.

      Кітапхана қорын қажетті әдебиеттермен толықтыруға жыл сайын өтінімді енгізеді.

      Оқу-тәрбие процесінде пайдаланылатын жабдықтардың, аспаптардың, техникалық және көрнекі құралдардың қауіпсіздігін қамтамасыз етеді.

      Белгіленген есеп беру құжаттамасының сапалы және уақтылы жасалуын қамтамасыз етеді.

      Кері байланысты ұсына отырыппедагогтердің сабағына қатысады және талдау жасайды.

      Оқу процесін жетілдіру бойынша тренингтер, оқыту семинарларын, оқу әдістемелік сағаттар өткізеді.

      Педагогикалық кеңестің тәртібі мен материалдарын әзірлейді.

      Білім беру ұйымдарында "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар, оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізеді.

      Білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтер және тағы басқа қызметкерлер арасында академиялық адалдық қағидаларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің алдын алады.

      Білуге міндетті:

      Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексін, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңдарын және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын басқа да нормативтік құқықтық актілерді,

      педагогика және психология негіздерін,

      мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын, үлгілік оқу бағдарламаларын, үлгілік оқу жоспарларын, педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктерін,

      менеджмент, қаржы-шаруашылық қызмет негіздерін,

      еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы мен өртке қарсы қорғау ережелері мен нормаларды.

      49. Біліктілікке қойылатын талаптар:

      тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білім немесе қайта даярлаудан өткенін және соңғы 3 жылдан кем емес үздіксіз педагогикалық жұмыс өтілін растайтын құжат;

      оқытушылық қызметті жүзеге асыру кезінде – қосымша "педагог – сарапшы" немесе "педагог – зерттеуші" немесе "педагог – мастер" санатының болуы.



















«Бекітемін»

                                                                                        Мектеп директоры             Н.Ластоверов



«Алматы облысы білім басқармасының Алакөл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің                                                                                                             «Теректі орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар» коммуналдық мемлекеттік мекемесі


Мектеп директорының тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары

       лауазымдық міндеттері: оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруды қамтамасыз етеді.

      Тәрбие жұмысын ағымдағы және перспективалық жоспарлауды ұйымдастырады.

      Аға тәлімгерлердің, ұзартылған күн топтары тәрбиешілерінің (бұдан әрі–ҰКТ), сынып жетекшілерінің, педагог-психологтардың, әлеуметтік педагогтар мен қосымша білім беру педагогтерінің қызметін жоспарлауды және бақылауды жүзеге асырады; тәрбие жұмысы, мәдени-тәрбие іс-шараларын дайындау және өткізу бойынша қажетті құжаттарды әзірлеуді қамтамасыз етеді;

      өткізілетін тәрбие процесінің мазмұны мен өткізілу сапасына жүйелі бақылауды жүзеге асырады.

      Педагогикалық кадрларды іріктеуге қатысады, педагогтердің біліктілігін және кәсіби құзыреттілігін арттыру бойынша жұмыстарды ұйымдастырады.

      Тәрбие процесін қамтамасыз ететін білім беру ұйымдары әкімшілігінің, әлеуметтік – психологиялық қызметтері мен бөлімшелерінің қоғам және құқық қорғау органдарының өкілдерімен, ата-аналар қоғамының өкілдерімен өзара іс-қимылын үйлестіреді.

      Білім алушыларға медициналық қызмет көрсету жағдайын бақылауды жүзеге асырады.

      Тәрбие іс-шараларын өткізу кезінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданады.

      Білім алушылардың, педагогтардың конкурстарға, слеттерге, конференцияларға қатысуын қамтамасыз етеді.

      Кәсіби бағдарлау жұмысын жүргізеді, есеп беру құжаттамасының сапалы және уақтылы тапсырылуын қамтамасыз етеді.

      "Құндылықтарға негізделген білім" -мектеп тұжырымдамасын әзірлейді. Мектеп ұжымының қатысуымен білім беруге бағалы әдіс енгізеді.

      Ата-аналарға арналған педагогикалық консилиумды ұйымдастырады және өткізеді. "Жас қыран", "Жас ұлан" балалар ұйымы жұмысын ұйымдастырады. "Қоғамға қызмет ету", "Туған елге тағзым", "Үлкенге ізет", "Ата-анаға құрмет" атты қоғамға пайдалы жұмыстарды ұйымдастырады.

      Рухани-адамгершілік біліммен қамтамасыз етуде "Өзін-өзі тану" пәні мұғалімін алмастырады.

      Білім беру ұйымы түлектері қауымдастығы қызметін құру және қамтамасыз ету бойынша жұмысты үйлестіреді.

Педагогикалық еңбек ветеранымен ынтымақтастықта болады. Мектеп мұражайының жұмысын ұйымдастырады.

      Дебаттық қозғалысты дамытады.

      Туристік сапарлар мен саяхаттарды ұйымдастырады.

      Білім беру ұйымдарында "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар, оның ішінде балалы отбасылардың қатысуымен енгізеді.

      Білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтер және тағы басқа қызметкерлер арасында академиялық адалдық қағидаларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің алдын алады.

       Білуге міндетті:

      Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексін, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы" Заңдарын және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын басқа да нормативтік құқықтық актілерді,

      педагогика және психология негіздерін,

      "Рухани жаңғыру", "Құндылықтарға негізделген білім беру" бағдарламаларын іске асыру жағдайында тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерін,

      мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын,

      педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктерін,

      экономика, қаржы-шаруашылық қызмет негіздерін,

      еңбекті қорғау, техника қауіпсіздігі және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормаларды.

       Біліктілікке қойылатын талаптар:

      тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білім немесе қайта даярлаудан өткенін растайтын құжат; соңғы 3 жылдан кем емес үздіксіз педагогикалық жұмыс өтілі;

      оқытушылық қызметті жүзеге асыру кезінде – қосымша "педагог – сарапшы" немесе "педагог – зерттеуші" немесе "педагог – мастер" санатының болуы.















«Бекітемін»

                                                                                        Мектеп директоры             Н.Ластоверов



«Алматы облысы білім басқармасының Алакөл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің                                                                                                              «Теректі орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Барлық мамандықтардың пән мұғалімдері

       Лауазымдық міндеттері: Оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына сәйкес және "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасының негізінде оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асырады,

білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал етеді, білім алушының жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға ықпал етеді.

      Оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді түрлерін, әдістері мен құралдарын қолданады.

      Қысқа мерзімді жоспарларды, бөлімдер мен тоқсанның суммативті бағалауға арналған тапсырмаларды жасайды.

      Электронды журналдарды толтырады.

      Жалпыға міндетті білім беру стандарттарында көзделген оқушылар мен деңгейден төмен емес тәрбиеленушілердің пәндік нәтижелерін, отбасылық-қызметтік, тұлғалық жетістіктерін қамтамасыз етеді.

      Оқу бағдарламаларын әзірлеуге және орындауға қатысады, оқу жоспары мен оқу процесінің кестесіне сәйкес олардың толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз етеді.

      Әдістемелік бірлестіктердің, әдістемелік кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады.

      Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтары мен бейімділігін зерттейді.

      Арнайы (түзету) білім беру мекемелерінде оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамуында ауытқуларды барынша түзетуге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу жөніндегі жұмысты жүзеге асырады.

      Кәсіби құзыреттілікті, оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілікті арттырады.

      Еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормаларын орындайды.

      Білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын сақтауды қамтамасыз етеді.

      Ата-аналармен немесе оларды алмастыратын тұлғалармен ынтымақтастықты жүзеге асырады.

      Жабдықты пайдалану кезінде қауіпсіздік техникасы талаптарын орындайды.

      Білім беру процесі кезінде балалардың өмірі мен денсаулығын сақтау үшін қажетті жағдайлар жасауды қамтамасыз етеді.

      Тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады.

      Білім беру ұйымдарында "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар, оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізеді.

      Білім алушылар, тәрбиеленушілер, арасында академиялық адалдық қағидаларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің алдын алады.

       Білуге міндетті:

      Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексін, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Заңдарын, білім беруді дамытудың бағыттары мен перспектикваларын айқындайтын мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын және басқа да нормативтік құқықтық актілерді,

      педагогика мен психологияны,

      пәнді оқыту әдістемесін, тәрбие жұмысын, оқыту құралдарын және олардың дидактикалық мүмкіндіктерін,

      оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптарды,

      еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормалары, санитарлық ережелер мен нормаларды.

      58. Біліктілікке қойылатын талаптар:

      тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі немесе жұмыс өтіліне талап қойылмайды немесе тиісті бейін бойынша техникалық және кәсіптік педагогикалық білімі болуы тиіс.

      Және (немесе) бар болған жағдайда біліктілігі жоғары деңгейдегі педагогикалық жұмыс өтілі үшін педагог-шебер – 5 жыл.

      Педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші кемінде 4 жыл.

       Кәсіби құзыреттілікті анықтай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:

      1) "педагог" (санаты жоқ):

      оқу пәнінің, оқу-тәрбие процесінің, оқыту және бағалау әдістемесінің мазмұнын біледі;

      білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлайды және ұйымдастырады,

      білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оны әлеуметтендіруге ықпал етеді,

      білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысады, білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асырады

      2) "педагог-модератор":

      "педагог" санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді, сонымен қатар:

      оқытудың инновациялық нысандарын, әдістері мен құралдарын пайдаланады, білім беру ұйымы деңгейінде тәжірибені жинақтайды, білім беру ұйымы деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылар болады;

      3) "педагог-сарапшы":

      "педагог-модератор" санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді, сонымен қатар:

      ұйымдастырылған оқу қызметтерін талдау дағдыларын меңгерген,

      конструктивті және тәлімгерлікті іске асырады, білім беру ұйымдары деңгейінде жекелей немеесе ұжым болып кәсіби дамыту басымдықтарын анықтайды:

      қала/өңір деңгейінде тәжірибені жинақтайды, білім беру ұйымы деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылар болады;

      4) "педагог-зерттеуші":

      "педагог-сарапшы" санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді, сонымен қатар:

      сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын меңгерген,

      білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді,

      білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді,

      педагогикалық қоғамдастықта аудан, қала деңгейінде тәлімгерлікті жүзеге асырады және даму стратегиясын конструктивті анықтайды,

      облыс/республикалық маңызы бар және астаналық қалалары, Республика деңгейінде тәжірибені жинақтайды (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін);

      облыс/ республикалық маңызы бар және астаналық қалалары, республика деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылардың болуы (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін);

      5) "педагог-шебер":

      "педагог-шебер" санатының жалпы талаптарына сәйкес келеді, сонымен қатар:

      авторлық бағдарламалары бар болуы және республикалық оқу-әдістемелік кеңесте мақұлданған, авторлық бағдарламасы немесе оқулықтарға, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең автор) бола алуы;

      ғылыми жобалау дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді,

      жетекшілік етуді іске асырады және облыс деңгейінде кәсіби бірлестіктердің желісіндамытуды жоспарлайды,

      республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадалардың қатысушысы болып табылуы немесе немесе облыстық білім беру органдарының уәкілмен бекітілген республикалық және халықаралық конкурстарға қатысушыларды даярлауы тиіс.



















«Бекітемін»

                                                                                        Мектеп директоры             Н.Ластоверов



«Алматы облысы білім басқармасының Алакөл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің                                                                                                              «Теректі орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар» коммуналдық мемлекеттік мекемесі

Мектеп директорының лауазымдық міндеттері:

Білім беру ұйымының қызметін оның жарғысына және басқа да нормативтік құқықтық актілерге сәйкес басқарады.

      Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартын педагогикалық және әдістемелік кеңеспен бірлесе отырып іске асыруды ұйымдастырады.

      Педагогикалық кеңесті басқарады.

      Мектептің жұмыс жоспарын, оқу-тәрбие жұмысы жоспарын, жұмыс оқу жоспарын, пән-мұғалімдерінің қысқа мерзімді жоспарларын бекітеді.

      Жұмыс жоспарын, бағдарламалар мен жұмыс жоспарларын бекітеді.

      Бекітілген учаскедегі балаларды жалпыға міндетті оқытумен қамтамасыз ету заңына сәйкес жалпыға міндетті оқытумен қамтамасыз етеді.

      Оқу-тәрбие процесінің ғылыми-әдістемелік және материалдық-техникалық базасын қалыптастырады және жетілдіреді.

      Оқу-тәрбие процесін әдістемелік қамтамасыз етуді ұйымдастырады және жетілдіреді.

      Қазіргі заманғы ақпараттық технологиялардың дамуын қамтамасыз етеді.

      Педагогикалық ұйымдар, әдістемелік бірлестіктер, балалар ұйымдары қызметіне ықпал етеді.

      Білім беру құқығына берілген лицензиясына сәйкес оқушылар, тәрбиеленушілер контингентін қалыптастырады, оқушылар мен тәрбиеленушілерді әлеуметтік қорғауды қамтамасыз етеді.

      Жетім балалар мен ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалардың арасынан шыққан тәрбиеленушілердің заңды құқығы мен мүдделерін (жеке, мүліктік, тұрғын үй, еңбек және басқа да) қорғайды, олардың туысқандық байланысын қолдау үшін оларға жағдай жасау бойынша шаралар қабылдайды.

      Оқу-тәрбие процесі кезінде білім алушылардың (тәрбиеленушілердің) және білім беру ұйымы қызметкерлерінің өмір қауіпсіздігі мен денсаулығын сақтауға қажетті жағдай жасайды.

      Белгіленген заңнама шегінде білім беру ұйымының мүлкі мен құралдарына иелік етеді, жыл сайын құрылтайшылардың қаржылық және материалдық қаражаттың түсуі және жұмсалуы туралы есебін береді.

      Нормативтік талаптарға сәйкес есеп жүргізіп, оқу-материалдық базаның сақталуын және толықтырылуын қамтамасыз етеді, ішкі еңбек тәртібі ережесін, санитариялық-гигиеналық режимді, еңбекті қорғау және техника қауіпсіздігін сақтау үшін жауап береді.

      Педагог кадрларды және қосымша қызметшілерді іріктеуді және жұмысқа тартуды жүзеге асырады, басқару құрылымын, қызметкерлердің штаттық кестесін, лауазымдық нұсқаулығын бекітеді, олардың кәсіби шеберлігін арттыру үшін жағдай жасайды.

      Педагогтердің біліктілік санатын беру (растау) рәсімін ұйымдастырады.

      Қызмет барысында айрықша көзге түскен оқытушылар мен білім беру ұйымдарының қызметкерлерін өзінің құзыретіне қарай марапаттауға және көтермелеуге ұсынады және өз құзыретінің шегінде жаза қолданады.

      Педагогикалық этика бойынша кеңестің ұсынымдарын ескере отырып, өз құзыреті шегінде жаза қолданады.

      Өз құзыреті шегінде мектептің басқа да барлық қызметкерлеріне жаза қолданады.

      Қоғаммен байланысты жүзеге асырады, ата-аналармен (немесе оларды алмастырушы адамдармен), қорғаншылық кеңесімен жұмысты үйлестіреді.

      Мемлекеттік және басқа да ұйымдарда білім беру ұйымдарына ұсынады, қажетті есеп құжаттарын дайындау мен ұсынуды қамтамасыз етеді.

      Ақпараттық-коммуникациялық құзіреттілікті меңгерген.

      Өзіндік кәсіби дамуын қолға алады, оның ішінде менеджмент саласында. Білім беру ұйымдарында "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар, оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізеді.

      Білім алушылар, тәрбиеленушілер, педагогтер және тағы басқа қызметкерлер арасында академиялық адалдық қағидаларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің алдын алады.

      Білім беру қызметін ұсыну сапасына жауап береді.

       Білуге міндетті:

      Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексін, "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы" Заңдарын және басқа да білім беруді дамытудың бағыттары мен келешегін айқындайтын нормативтік құқықтық актілерді,

      педагогика мен психология негіздерін,

      мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартын, педагогика, педагогикалық психология, педагогикалық ғылым мен практиканың жетістіктерін,

      менеджмент негіздерін, қаржы-шаруашылық қызмет туралы заңнамаларды,

      еңбек туралы, еңбекті қорғаудың, техника қауіпсіздігі және өртке қарсы қорғанудың ережелері мен нормаларын, санитариялық ережелер мен нормаларды.

       Біліктілікке қойылатын талаптар:

      бейіні бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білім және басқа да кәсіптік білімі, немесе педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат;

      Педагогикалық жұмыс өтілі кемінде 5 жыл, оның ішінде педагогикалық өтілі соңғы 2 жыл, және басшылық лауазымдағы жұмыс өтілі кемінде 1 жыл;

      оқытушылық қызметті жүзеге асыру кезінде – қосымша: сарапшы немесе педагог - зерттеуші немесе педагог-шебер біліктілігінің болуы.

      1) Мамандандырылған білім беру ұйымдарының басшылары (директорлары) үшін:

      тиісті бейіні бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық білімі немесе кәсіби білімі, немесе қайта даярлау курстарынан өткенін растайтын құжат;

      педагогикалық жұмыс өтілі 5 жылдан кем емес, оның ішінде облыстық немесе республикалық, немесе халықаралық олимпиадалардың, орындаушылар конкурстарының және спорттық жарыстардың жүлдегерлері мен жеңімпаздарын дайындаған жалпы білім беретін мектептерде, гимназияларда, лицейлерде басшының орынбасары лауазымындағы өтілі, соңғы 1 жылдан кем емес;

      оқытушылық қызметті жүзеге асыру кезінде – қосымша: сарапшы немесе педагог - зерттеуші немесе педагог-шебер біліктілігінің болуы.

]]>
admin Thu, 20 Jan 2022 15:59:05 +0600